j.

Andra träningen är gjord.
och det gick bra, tränade som sagt med killarna.
Sara var där med så d et var kul!
Vi började med lite lätt spelarövningar men fan då gick inga pass som jag ville.
Sista biten av träningen så fick jag även spela libero + pass.
och spela med killarna har sina fördelar och sina nackdelar. Fördelar är att det är alltid ett bra tempo men nackdelar måste ändå vara att de slår så hårt. och jag är faktiskt bollrädd även om jag spelar volleyboll.
Så under andra delen av träningen så sög jag i försvaret som bara den.
Efter träningen tränade jag och pappa lite extra.
Det gick bra, jag har börja få in hur passen ska vara. Hur jag ska stå . men fan va lätt det är när man bara ska passa till någon som tar ner bollen. men sen när det kommer någon som ska slå på bollen, helt omöjligt blir det. Passen kommer inte ut till kanten och ja fan!
men som sagt det är mitt andra träningspass!
men fan så skönt det är att träna !
Oj så mycket volleyboll snack. men fan jag ska börja skriva om träningarna nu!
puss j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0