j.

Tredje träningen.
Så nu var den tredje träningen slut. Jag är trött men inte lika trött som efter den första!
Men visst onsdagar är bra eftersom det är tidig träning. Fast det blir stressigt att hinna till träningen idag eftersom kom vi hem halv 5 och halv 6 börjar träningen!
Träningen var okej. Jag försöker passa killarna på träningen och det går bättre och bättre. Fast idag tyckte ändå att jag hade en svacka. Tror att första träningen är det bäst eftersom man inte har några förväntningar om hur den kommer gå. Den andra är okej men tredje blir dåligt och sen kommer det igång på fjärde träningen. Vi får hoppas att jag har rätt.
Idag är det onsdag och det betyder att det är "passarträning". Karro kommer tidigare och pappa tränar henne. Jag har fått vara med lite och det är jättekul. Tycker Karro är grym och jag lär mig så mycket av henne bara av att titta på när hon passa! Ska blir kul att se henne spela i helgen så jag kan få se henne spela i matchsituation. Min prestation på passarträningen var sådär. Jag kom inte runt med mina höfter idag tycker jag.. men fan det kommer hoppas jag!
Jag har några träningar till på mig till kvalet!
Josse kommer nog även vara med på träningen i morgon! KUL! Eller var det i morgon (?) jaja det märker vi!
puss j.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Du e för söt Julia. :) tycker du hinner ifatt snabbt.

Nu gjorde du mig nervös inför lördag. Kram på dig. Ska du med på klubb pub?

2011-01-20 @ 20:04:00
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0