j.

Fjärde träningen
wow va jag svettades!
Jag tror att jag sprang och sprang men det tog aldrig slut!
Jag svettades hela träningen och fy fan va skönt det var! Jag har börjat älska att träna igen!
Jag känner ingen press utan jag älskar bara att låta svetten rinna.
Josse var med på träningen och vi fick boll in igen tillsammans och det var kul!
Vi spelade nästan hela träningen och de var jättejättekul! Spelade nästan endast baklinjepassare och vi tränade "svermotagningsspel" Så det var mycket spring ifrån ettan fram till nät! men det är nyttigt och kul.
Jag hittar fortfarande inte centrarna.. men passen fram har blivit mycket bättre. Bak hm jag vet inte.. de kommer antningen för långt ut eller över nät. Josse sa att det såg ut som om jag får bakåt vikt och det har jag känt av själv med.. och då för att inte få det vänder jag axlarna helt fel och bollen går över nät..
Men sen idag på jobbet, på lunchen sa pappa ja men du får använda dina ben mer.
Och tror fan det kändes bättre när jag testade det! haha
Så på måndag blir det benen som får jobba!
Måste bara bygga upp muskler först så i helgen blir det benböj.
puss j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0