j.

Femte träningen
Gjorde jag igår. En vanlig måndags träning + lite passar träning med sötEmma på slutet.
Jag gjorde inte min bästa träning. men om man ska säga något positivt var mitt försvar bättre, om jag får bollen på mig men om jag ska ta en kort boll går det inte.
Mina pass är bra när jag står och passar med pappa men sen när det är någon som ska spika på den så går de åt skogen. Men det är bara att träna på. Jag måste även träna på att passa mer med fingerslag eftersom jag har en säkerhet att passa med bagger ifrån beachen så gör jag gärna det. Men nej det är fingerslag som gäller inomhus!
Nu är det några pass kvar till helgen. I helgen är det U21 kvalet. Spännande!
Får se hur laget blir, men vi får hoppas på det bästa!
Här är spelschemat för helgen, eller gruppspelet!
puss j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0