j.

Under luchen idag så gjorde pappa och jag några små ärenden.
Först hämtade vi ut mamma 50års present. Mamma fyller 50 den 6 April men jag funderar på att redan ger henne presenten i helgen eftersom David kommer ner då och det är ifrån oss båda!
Efter vi hade hämtat presenten gick vi till körskolan.
Vi pratade där en stund + att jag skrev in mig på körskolan.
Jag ska börja köra den 2 Feb och efter den 2 ska jag och körskoleläraren diskutera om hur många lektioner jag behöver. Eftersom jag vill ta en intensivkurs bokade jag redan in 20 lektion på körskolan.
Det ska bli spännande att köra i Malmö istället för i Falköping, skillnaden kommer nog vara stor.
Men pappa sa att jag måste köra upp i Malmö om jag ska få låna bilen + att det kommer nog bli tillökning av bilar i Familjen när jag tar körkort!
Pappa & jag har redan diskuterat om vilken bil vi ska köpa! Eftersom jobbet ligger mellan två bilaffärer (?) så har vi redan tittat ut en fin bil!

Kommentarer
Postat av: tina

ja, framtidstankarna kan göra en totalt galen!



men vad gör du nu julia? vad jag fattar det som så bor du i skåne nu igen? uppdatera mig lite! :)



PUSS GULLIS

2011-01-29 @ 00:33:41
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0