j.

Den här dagen har varit en jobbig dag. Vaknade tidigt och fick springa på toaletten och spy. Jag är antingen magsjuk eller så är det bara för att jag inte har ätit på två en vecka snart ordentligt. + att jag äter penicillin och man brukar bli dålig i magen när man äter penicillin och inte äter ngt! Så efter jag hade spytt la jag mig igen och sov till halv 3 = helt utmattad. David kom hem ifrån Jönköping vid 18 och då åkte vi till Mc och handlade lite mat till mig, så jag har försökt fått i mig lite mat. Men nu gör magen uppror tror jag, den skriker verkligen!

Allt jag vill just nu är att bli frisk och börja träna! Vill ut och gå, ut och springa och träna! Jag vill till och med spela volleyboll. Längesen jag kände suget efter att träna och spela volleyboll. Kanske är det för att UGP har precis avslutat och Svedala vann guld!!!!

Hur det blir nästan vecka vet jag inte (?) Har både haft panik och ångest över kommande veckor.

Men som sagt allt löser sig, det gör det alltid.

Hoppas ni gillade filmen om studenten! Jag ska försöka göra fler filmer, men behöver dock börja filma lite först!
puss j.
Fick hem paket ifrån H&M idag, fick en rosa klänningen med massa nitar och paljetter på. Hm. den var sådär. När jag tog upp den ifrån paket så ramlade typ alla paljetter av + att jag har inte kroppen till klänningen...

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur har du råd att shoppa utan jobb? :) går du på a-kassa eller något?

2011-01-11 @ 10:56:36
URL: http://emaelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0