j. årssummering 2010

I Januari så spelade jag GP med Svedala och vi kom 2a. Jag tror jag spelade min bästa match någonsin och var nöjd med livet!
Februari fick jag ett fint paket som innehöll en fin mössa!
och nu började jag inse att skulle snart ta studenten!

Under Mars månad så spelade jag min sista match i Rig-tröjan!
Projektarbetet blev även klart och vi var alla glada!
Nu började det roliga, i April kom våren och studentfesterna började
I början av Maj så spelade jag även U21 sm och även där så föll vi mot
Vallentuna i finalen och vi gick hem återigen med ett silver i hand.
Senare i Maj så fortsatte studentfesterna
Sen kom den bästa månaden under 2010 Juni!
i Juni så började den här med fest, flera studentfester stod på tur.
I Juni skulle jag ha tränat min sista träning med totally spied men
jag fick inflammation i hela foten.
Men sen den 4 Juni kom den bästa dagen ever!
Jag tog studenten, efter studenten var det även bal som gällde.
I början av Juli var det mycket beach som gällde.
Nästan hela månaden innehöll beachvolley!
Under Augusti månad så var det mycket häng i västkusten som gällde
I September flyttade jag upp till Falköping igen,
men inte för att börja på volleybollgymnasiet utan för att flytta ihop med David!
Under Oktober månad så hejade jag på när David spelade kvalet på Österlen
Jag kämpade även på med mitt körkort!
Nu kom hösten och även vintern till Falköping och det blev November
och i November ifrån ingenstans fick jag jobb!
På Falbygdensost!
Sista månaden på 2010 är som vanligt December.
I December var det bara jobb som gällde.
Även lite julbord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0