j.

Eftersom jag inte har bloggat på år så kommer här en summering :

Onsdag 13 Juli : Jobbar 12-21.30 men får gå hem eftersom jag höll på att svimma, när jag kom hem sedan spydde jag som en kalv..
Torsdag 14 Juli : Stannade hemma ifrån jobbet.
Fredag 15 Juli: Åkte till IKEA med David och köpte saker till lägenheten.
Lördag 16 Juli: Tittade på Harry Potter med David & Henke. Mycket bra film och jag grät som jag ofta gör.. På kvällen åkte jag & David till Kungälv.
Söndag 17 Juli: Spelade Open i Gbg med Emma. Kom till kvartfinal.
Måndag 18 Juli: Jobb 07-16.30
Tisdag 19 Juli: Jobb 07-16.30 på kvällen åkte jag och David till David m&m och firade mig med tårta och presenter
Onsdag 20 Juli: JAG 20 ÅR!! Jobb 07-15.30 efter jobbet åkte vi till gbg för att fira min födelsedag på Liseberg!
Torsdag 21 Juli: Åkte till Falkenberg med Emma för att spela U21. Kom 3a.
Fredag 22 Juli: Jobb 07-13 efter de sov jag hela dagen!!
Lördag 23 Juli: Bytte en tröja i Skövde och nu städar jag! Ikväll kommer cissi hit och tittar på film!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0