j.

När jag satt på bussen hem ifrån körskolan tänkte jag på vad jag skulle göra när jag kom hem.
Jag började planera i mitt huvud.
Jag planerade så här :
  1. Lägg mig i sängen och sova en liten stund
  2. Äta
  3. Plocka undan
  4. Ut och springa!
Och för en gångs skull så följde jag allt jag sa. När jag kom hem tog jag på mig myskläder och la mig i sängen tittar på solsidan och halv sov. Sen värmde jag lite mat och plockade lite här hemma. Efter det var de på med varma kläder och ut och röra på mig lite!
Nu har jag kommit hem ifrån ha varit ute och sprungit. Det här kommer komma som en överraskning för alla, men jag har börjat tycka det är kul. Jag känner i röven att det tar liksom. Jag tycker om att komma hem helt genom svettig och vara helt slut. Tycker om att ha hög musik på och bara lyssna på den och inte bry sig om någon annat!
Fast jag är säker på att jag kommer bara gilla att springa typ i 3 dagar en kommer jag hata det, som med allt annat!
puss j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0