j.

jag har inte tid för blogg just nu.
jag har ingen lust för blogg just nu.
men trost allt detta så har jag sug efter att blogga.
men trots allt detta har jag för mycket att berätta, de har tagit mig flera veckor och många inlägg.
Därför tänkte jag skriva lite om vad jag kommer skriva om när jag har tid och lust.
  1. Jag tar körkortet, snart!!!
  2. Jag har panik inför framtiden (ångest!!!)
  3. Jag måste träna hårt.
  4. Jag är alltid trött (mamma tror jag är deprimerad(?))
  5. Jag älskar David.
  6. Jag längtar efter sommaren, och framförallt beach med Emma!
  7. Jag måste hitta ett sommarjobb
  8. Jag har varit hos David i 4 dagar och ville stanna kvar hos honom i all evighet.
  9. Tittat på Jonte spelat volleyboll, kul eftersom han ska på landlagsuttagningar snart!
  10. Jag har shoppstop till London.
Det är mycket mer. men allt kommer när jag har tid och lust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0