j.

Nu är det söndag igen, nu är det söndag igen, nu är det söndag igen och söndagen vara än till måndag....
Fy söndags ångesten har kommit tillbaka.
Jag jobbar min sista dag i morgon på pappas jobb utan pappa, pappa ska på någon föreläsning hela dagen.
Jag kommer jobb till 12 för efter det åka till körskolan. Hoppas med hela mitt hjärta att min gamla körlärare är frisk.
Och ja, jag vet att jag hatade honom för att han var äcklig.. men han är snäll, men fortfarnade äcklig. Jag hade en jävla sur kärring i fredag som nästan gjorde så jag började gråta. Så snälla var frisk i morgon!
Jag ska även i morgon visa upp mitt nya hår / nya frisyr kanske man säger.
Är alltid lite nervös hur alla kommer reagera. Men det kommer nog gå bra!
puss j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0