j.


Idag är det min första ledig vardag sen i januari !
och jag kan bara säga en sak, att jag älskar att vara ledig. men vem gör inte det liksom.
Jag har inte gjort någon idag, eller än så länge har jag bara tvättat och tittat på OTH.
och samtidigt tittat ut på det fina vädret . Men jag kan inte ta tummen ur röven och ta på min träningskläderna och ta en runda. Men gud så mycket roligare det är att sitta inne på olika mode sidor och titta på kläder. Speciellt roligt när jag vet att jag måste spara alla min pengar. Åh det kliar i mina fingrar !
titta på den här klänningen! Kan inte någon gifta sig så att jag får gå på ett bröllop och ha den här på mig!!!
eller så tittar jag på den lite till och drömmer mig bort till en värld men massor av pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0