j.

Jag vet inte vem som har sagt detta här till mig, säkert mamma för hon säger massor av bra saker!
Att man får bättre kondis av att motionera..
Nej, fy fan man blir bara mer trött.
Eller om man gör som jag springer en gång vart annat år så blir man mer trött.
Så jag har kommit fram till att jag ska ut och springa de dagar som jag är ledig.
Hejochhå här slår jag på stort.
Jag tänkte bara på en sak när jag var ute innan :
Jag ska nå toppen och det är bara jag som kan nå den.
Jag sa det om och om till mig själv och jag orkade mer och mer för varje gång jag sa det!
+ att ha mycket bra och framför allt hög musik i Ipoden så klarade jag av dagen runda!
++ titta min lilla toffs.....

Kommentarer
Postat av: karolina

söt toffs. :) ses ikväll? !!

2011-03-09 @ 12:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0