j.

jajamensan mina två körlektioner gick riktigt bra, är stolt att jag har blivit så bra!
Nu är det inte långt kvar hoppas jag!
Det jobbigaste nu när jag inte jobbar hos pappa är att jag får åka buss in till körskolan om jag har körlektioner senare på dagen.
Idag hade jag vid 12 och då fick jag ta bussen redan vid 11 för att komma fram i tid.
Även efter körlektioner får jag åka massor av buss för att komma hem till Svedala. Men just hem var det mycket trevligt. Jag hoppar först på en buss ifrån Nobeltroget till Rosengård centrum. Sen en buss från Rosengård till Jägersro. och på den bussen sätter jag precis bakom busschauffören och jag hör då att han spelar högmusik och inte vilken musik som helst utan 90 tals musik. Det fick mig verkligen att le idag! Så istället för att sätt i Ipoden i öronen så satt jag kvar och lyssnade på Britney Spears - Hit me baby one more time.

En annan sak gjorde mig glad var att jag hann in om H&M på Jägers och köpte en snygg tröja på REA!
Den här dagen har varit bra än så länge.
Hoppas bara att den fortsätter att var bra!
puss j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0