j.

I fredags åkte vi till Gislaved för att börja vår JSM resa.
Det skulle bli mitt sista år som jag spelade JSM. Alltså mitt sista år jag fick spela ungdomsspel.
Jag kände på mig att det här skulle bli ett bra JSM, jag kände det redan när vi åkte hem ifrån på Fredagen.
Vi bodde i en jättejättefin skidstuga i Isaberga i Hestra. Det var en 12 mana stuga som var modern och vi trivdes där.På lördagen var de dags för matchstart, själv mådde jag piss eftersom jag var nervös som alltid + lite feber på det. Vi började att möta Södertälje, Gislaved och Kungälv. Alla gruppspels matcher vann vi med 2-0. Kvarfinalen fick vi möta Falkenberg som vi hade mött i kvalet. Även där vann vi med 2-0. Så nu kunde vi sova gott. Dags för Semifinal på söndags morgonen. Nu mot Vallentuna, som vi hade förlorat mot förra året i Finalen. Alla var nu väldigt taggade!
Och allt gick som det skulle gå, vi vann mot Vallentuna och gjorde mot vår livsmatch.
Så nu var det vår sista match i JSM 2011, våra motståndare blev nu Sollentuna.
Som jag såg ifrån allra första början som det största hotet.
Och kan man tänka sig att jag hade rätt. Det blev en jämn final, men vi vann den till slut med 3-0!
åh äntligen!!
Jag tog mitt första smguld 2006, det var de första smguldet till Svedalavolley någonsin.
Nu skulle det bli det första smguldet i JSM vi vann.
Jag var så glad! Eller jag är så glad! Jag kommer alltid vara glad för detta Smguldet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0