j.

Åh älskade One Tree hill!
Åh, jag har fastnat för One Tree Hill, jag bara älskar serien.
Innan säsong 7 skulle börja var jag lite skeptiskt eftersom nu skulle inte Lucas och Peyton vara med.
Men ack så fel jag hade. Den har fortsatt att vara bra och det kommer fortsätta att vara bra.
Jag fick reda på idag, läste på Sophia Bush´s Twitter att de kommer en säsong 9!!! JAA
Just nu är säsong 8 igång, jag har ingen aning om hur många avsnitt som säsongen kommer innehålla men jag är lika glad varje Onsdag när jag går in på www.watchonetreehillonline.com och ser att det har kommit upp ett nytt avsnitt.
Så nu tipsar jag er om att se dessa avsnitt på www.watchonetreehillonline.com.
En nackdel finns det dock, det är ingen svensk text. men fy så bra det är ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0