j.

Tur i oturen (?)
I veckan har jag ju inte jobbat något, pga det inte har funnit någon ost att skicka ut.
eller lättare där fanns inget jobb till oss "inringare"
Men idag visste jag inte hur jag skulle jobba, så jag börjar att ringa till chefen redan vid 06.00
Men inget svar, ringer och ringer tills halv 7. Hittar sedan ett nytt nr till en medarbetare.
Inget svar där, men sen ringer en annan medarbetare tillbaka och ger mig beskedet att jag inte ska jobba.
Då har jag vaknat vid halv 05.30 och jag har redan börjat gå vid 06.30.
Just nu ligger jag i sängen och är helt uppe i varv.
Fast idag är det en bra dag att vara ledig.
Vi åker ju till London snart, så jag ska börja packa nu och börja städa.
Så det hade varit bra att jobba men det är skönt att vara ledig + att jag har lite att göra idag!
Så lite tur i oturen att jag inte jobbar idag!
puss j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0