j.

Älskade beslut ångest.
Jag har fått sommarjobb på Falbygdens ost i sommar, veckorna 27-30
Samtidigt under precis samma veckor har jag fått jobb hos pappa.
Det ska ju vara underbart att veta åh, jag har två jobb i sommar.
Men istället blir det, fy hur ska jag försöka fixa det här nu då.
Hur ska jag försöka få båda jobben.
Jag måste få allt fixat annars får jag panik. Det gäller allt, om jag inte har kontroll över det så blir det inte kul.
Så nu har jag några alternativ :
- Jobba bara på Osten i sommar
- Jobba bara hos pappa i sommar.
- Försöka få mina veckor flyttade i sommar på osten.
Jag ska försöka få det tredje alternativet gå igenom.
Hur vet jag inte riktigt, eftersom de veckorna som jag behövs på båda ställena är de vanliga "semester veckorna"
Så pappa ringde precis och de behövde få svar om jag kunde jobba eller inte.
Jag får nu panik eftersom jag tror inte att jag kan fixa det.
Men vi får se i morgon hur det blir..
Tänk att det ska vara så svårt.

Kommentarer
Postat av: karolina

det verkar som att vi kommer iväg på våra resor. :)

2011-05-27 @ 07:16:11
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0