j.

Varför ska jag alltid oroa mig i onödan ?
Allt gick bra idag på jobbet. Det var till och med lite kul att komma tillbaka.
En ny stor maskin att lära sig, och nya med arbetare.
Men det var roligt, det blir hur man gör det.
Det känns faktiskt skönt att veta att jag har ett sommar jobb nu.
+ att min vardag har börjat igen. Jag går till jobbet vid 06.30 kommer hem vid 16.30 börjar laga mat och städar upp lite tills David kommer hem. Sen myser vi.
Det känns underbart att ha börjat vår vardag tillsammans igen.
Det är lite lättare att gå till jobbet nu än vad det var i vintras.
Idag känner jag mig lika stark som Pippi!
Även om jag har träningsvärk precis över allt, efter jobbet...

Kommentarer
Postat av: karro

jag gillar din tröja.. :)

2011-05-15 @ 22:15:32
Postat av: julia

sv: Tack Karro, det är en av mina favvotröjor :D

2011-05-17 @ 15:14:17
URL: http://juliettte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0